DIA DE SAN VALENTÍN


"A rapaza da perla" do pintor holandés do S. XVII Johannes Vermeer.
Na biblioteca do noso instituto celebramos o día dos namorados e por iso queremos agasallarvos con esta fermosa cantiga neotrobadoresca composta por Joel Taibo Vilariño de 1ºBC1,  quen quere dedicarllela a todas as compañeiras da súa clase:

A tristura do meu corpo
de pensar que non é miña
e a ledicia do seu dono,
o sufrir da miña vida.
                Oxalá fose miña,
                meu amigo!

Cando comezan os días
longos cabelos como ouro
asoman pola ría,
nunca vin pelo tan louro.
             Oxalá fose miña,
               meu amigo!

Morro se vexo que chora,
vivo cando ela ri,
se un día miña fora!
Maldigo o día cá vin.
           Oxalá fose miña,
            meu amigo!

É a miña luz no camiño,
é a sombra dos meus amores,
por todos os que sospiro.
É máis bela ca mil flores.
            Oxalá fose miña,
              meu famigo!

morrerei por ela de amor.
Para deixar de sufrir
que me maten, por favor,
non quero sen ela vivir.
            Oxalá fose miña,
            meu amigo!

Comentarios

Publicacións populares